Mitt nya krypin

Hej igen ;) Har haft lite ledigt från bloggen ett par dagar nu. Blir ju att jag bara skriver när jag känner för det och har väl tydligen inte gjort det.

Men dagarna har rullat på, i förrgår gjorde jag.....gissa???....... Mera maränger, men nu är det helt klart och jag tänker inte göra maräng på evigheter. Vem vet det kanske var både första OCH sista gången???
 


Igår var det dags att riva av ett pass på jobbet, det var trevligt, men det brukar vara trevligare att cykla hem från jobbet än till jobbet, så var det inte igår. På hemvägen regnade det verkligen "cats`s and dog`s", funderar på om min mp3 fått sig en droppe på sig trots att den låg i fickan. För sen när jag skulle ut och promenera så hängde den sig, jag i min tur hängde upp den i hallen och ddär "hänger" den fortfarande. Får väl se när batterina tryter????

Igår fredag kväll, möblerade jag om lite här i lägenheten så att allt folk ikväll ska kunna få plats JAG fick desto mindre plats att sova på inatt. Tog nämligen isär sängen och satte den ena delen vid tv:n som en extra soffa, flyttade in bokyllan och vips, mitt nya krypin var klart. Ska jag vara ärlig så var det mysigt att sova där inatt, och när jag kollar in där vill jag bara slänga mig i bädden. Synd bara att jag inte kunnat sova riktigt sen typ kvart över sex.


Efter möbleringen igår, gick jag bort till Susie så satt vi och snacka massa och drack te, tack gumman det var gätte mysigt, love you!!!! Du gick väl och la deig direkt när jag gått?

Jag är sugen på frukort nu, men änsålänge har ju inte nyhetsmorgon börjat och jag vägrar att kolla på pokemon till min bästa stund på dagen...............den som väntar på något gott. Bara 25 minuter kvar, kan börja förbereda sakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0