Promenad i solen

Har vart i skolan på fm, lyckade satt glömma alla mina böcker, pennfack, miniräknaren, linjalen OCH mobilen ;) hmmm vad tänkte jag på? eller det var väl det jag kanske inte gjorde!
I ärlighetens namn så satt jag och skrev ner lite grejer man ska ha med sig till festivalen, samt vad man behöver köpa, då kan det lätt snurra till i skallen.

Efter skolan var det dax att tvätta lite, färgade en maskin svart, det blev nog bra för att vara första gången, så man skulla kunna säga att jag har lite "nya" plagg nu :)

Syster yster ringde och fråga om hon skulle komma in och ta en promenad med mig, det var skönt. Vi gick runt breared och appelviken, sen lekte vi loss här ute i sandlådan innan dom bagav sig till Rogers jobb.

Har precis duchat och funderar på om det blir någon klippning idag?


Kommentarer
Postat av: Nina

Du bloggar dåligt! ;)

2009-06-16 @ 09:21:07
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0