Kväll var det här.............

Go kvällen är det här nu, precis kommit hem från en trevlig kväll i appelviken hos pappa och cissi, dom har husvagnen där nu över helgen. Såååå trevligt med husvagnar.

Jag har verkligen inte vart proffs på att skriva här nu.

I fredags kom Mats och vi firade min födelsedag, jag fick en super duper fin klocka av han. Den tackar jag för :) Det kändes ett tag där att jag aldrig skulle sluta fylla år,  men nu är det nog över. Imorrn är det dags för lilla Ninen att fylla år, tänkte vålgästa henne någon gång på em.

I lördags åkte vi hem till Mats föräldrar i Veddige, alltid lika trevligt att komma dit, där känner jag mig så bortskämd, det är väl så när man kommer hemmifrån, man slipper allt vardagsbestyr. Jag fick även en present som var i form av ett våffelgärn, ÄNTLIGEN jag äger ett dubbelvåffelgärn. Vem vill komma hit på en våffla?

PÅ kvällen där åkte vi till Calle och Koffan som oxå har fyllt år, jag lyckades ta sönder displayen på kameranSara och en till blev av med sina, ingen riktigt lyckad kamerakväll men andra ord. Fattar inte, vem fan tar en kamera på en fest där i princip alla känner alla? störigt!!!!

Igår var jag i gbg på intevju angående utbildningen på KY-akademin, kändes ok, får se om tre veckor hur det gick. 50st av 80 ska sållas bort.


Nä nu är jag dödens trött och ska somna in på goa kudden om sisådär 10 minuter, tack å hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0