Intervju

Igår var det dags för lite planering angående swdenrock festivalen, tog en lång fika med Becka och Malin.
Vi har insett att det skulle kunna bli lite trängre än vad vi hade tänkt att bo i den där lasbilen, jag har ju haft lite tankar på att lassa in våningsängar, så man sparar lite plats, nu är det ordnat, vi kan låna upp till 3 st. Dom skulle mäta skåpet och sängarna så får vi se sen hur det blir.

Satte upp presnten av Susie (inte skorna då)
Såhär blev resultatet......


Fick även inhandlat en parfym från kicks, Tack Nina :)

Nu på fm pluggade jag innan skolan, det gick bättre än sist, kom hem från skolan nu och där gick det oxå bra, blir lite taggad så jag tar nog fram böckerna igen sen efter jag varit ute och tagit mig lite luft. Vädre ser opålitligt ut men jag hoppas att jag klarar mig undan ösregn och åska.

Fick mail från Ky idag, jag får komma på intevju på tisdag för utbildningen logistik och transportledning :)
Vet ju inte om jag kommer välja den, har ju sökt andra oxå och den jag vill mycket oxå är offentligförvaltning på GU.
Får se hur det blir men det är ju alltid bra med valmöjligheter. Grejen är att när jag börjar fundera så blir jag vimsig och vet inte vilken jag skulle vilja läsa mest, vad sägs om båda?

hej hopp............

Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul att presentkortet bidrog till en parfym, precis vad jag tänkte att den skulle. :) kram

2009-05-13 @ 15:20:31
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Susie

så fint det blev gumms!

kram kram

2009-05-13 @ 22:16:36
URL: http://susieqsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0