Grattis till Mig!!!!!

Då var det ett år sen sist och dags att fylla år igen ;)
Har firat mest i helgen, på lördan röjdes det loss här hemma med några vänner, trevligt trevligt, och igår blev det kalas här hemma för släkten. Tack för alla fina presenter jag fått, jag kan inte bli mer nöjd, ni är underbara alla som har uppvaktat mig.
Idag efter skolan kom Nina hit på en dejt, vi mumsa smörgåstårta och kanelbullar Mmmm Gottigottgott, Tack Kvantum och tack Nina för presenterna.

Måste flasha loss lite med mina nya skor......



Lite blommor från kalaset...

Mmmm nu luktar det gott i köket


Har varit ute på en härlig promenad vid havet nu, äntligen har det slutat blåsa så ;) Me like!!!


Nu är jag jätte trött så det blir nog inga större projekt i kväll, hade ju vart skönt att ha ett stycke älskling här och nu, men jag får väl snällt vänta tills på fredag.

Ha det gott allesammans puss puss


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Gumman!! grattis igen,vet inte om du fick mitt sms igår,om du bytt nr eller så.. Kram!!

2009-05-12 @ 10:21:38
URL: http://ckochwilliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0