Grattis Nina och välkommen till 25års klubben

Jag har vart ganska flitig med matten på fm idag, sen drog jag iväg och våldgästa nina. Jag tänkte nog som alla andra att vid två har nog Nina det ganska lugnt ;) Hon såg ut som jag kände mig när mitt kalas började lida mot sitt slut. Heheheh det tar på krafterna att bli äldre. Köpte blommor på gardencenter och där fick jag höra av två äldre damer att det minsann syntes att jag jobbat i butik för att jag slog in blommorna så fint, jag har nog jobbat i butik? eller inte!

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, har inget skoj på gång så det kanske får lov att bli en promenad och mera matte eller nåt.
Bläää jag vill göra nåt roligare...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0