Stekande hett.....

Och jag är inne i mina nattpass, alltså jag ska försöka sova på dagarna när man helst vill ligga på stranden.
En natt kvar nu, sen blir det till att sova när man ska, dvs på natten och INTE på dagen.
Min kära sambo har roat sig med segling i helgen, nä jag är inte avundsjuk. :) eller jo det är jag visst!!! Livet är hårt och orättvist.

Vi var i tyskland i torsdags, jag Mats och Emelie. Det blev ingen nätt summa om man säger så, men vad ska man göra när allt kostar typ halva priset mot vad det gör här hemma? Det kändes faktiskt lite som julafton när vi skulla packa ur bussen, två gubbar drog fram lådor och läse upp vems namn som stog på, då fick man snällt gå fram till "tomten" och hämta sitt paket :) Känns som att jag har dricka så jag kan klara mig livet ut.

Annars är det väl lugnt för övrigt, det närmar sig sista aug och då har vi ingen lägenhet.....än så länge iafl.

Stek lugnt där uta alla stekare.........

Kommentarer
Postat av: Nina

Inte alls stressfaktor att ev bli bostadslös? Hoppas verkligen att ni får en lägenhet snart så det problemet är ur världen! :) Kram

2009-06-28 @ 16:35:31
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0