Städdag

Tisdag idag och jag har städat loss, fattar inte hur man kan städa en etta på 41 kvadrat i TRE timmar, har hunnit träna oxå så nu är jag jag helt slut och skulle behöva mat i magen, ska ordna det när Mats kommer hem, potatismos och makrill fileèr m lingon mums.....

Vi har fått trå ebjudande på 2 lägenheter genom Boplats, första gången genom dom faktiskt :) vi får tyvär inte kolla på dom utan måste tacka ja eller nej ändå. Dom ligger sjuuukt bra till och är byggda -94 och -07, så det får nog bli ett JA på dom. Dock har ju tio andra oxå fått erbjudande och jag har lärt mig nu att gällande lägenheter ska man inte jubla förens man står där med nyckeln i näven.

Prata med Syrran innan, sorry att jag var så väck igår, du väte mig inte, grejen var bara den att det kändes som att jag gått omkring i koma hela dagen och kände inte riktigt igen mig, men nu är det bra!!! Hon berättade iafl att Emil tagit sina första steg..........:)
Sen kom vi fram till en ev. grillning på fredag.

På lördag ligger det en lös tjejkväll på planeringen :) ALLA tjejer är välkomna isf.

Nä om en ska starta upp potatisen?

Kurr kurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0