Söndag

Molnigt har vi idag, hm ja man ha då vart för bortskämd med det fina vädret. Skulle visserligen behövas lite regn nu.
Kvällen igår blev super trevlig, jag fick vart i två gånger och bada, båda gångerna UTAN att ha med mig en krabba på böstet. Hadde nämligen det i frdags när jag kom upp från stegen. Märkligt, krabbor simmar väl inte runt i det djupa heller?

Dagen idag har jag spenderat på en cykelsadel, var ute på en liten nätt nur på uppåt tre timmar, plus lite tid med promenad och fikapaus ;) trevligt trevligt. Det var jag och Mats som rev av några frågor på våran "Cykelkarta" eller vad det heter, man får frågor som har nummer och så finns det nummer på kartan oxå så ska man svara på frågan genom att vara vid den utsatta punkten typ -"vad heter gården?"

Nu sitter jag med datorn i knät i en brassestol i köket för Mats ska upp tidigt imorrn så han la sig vid halv nio, det var ju inte jag riktigt sugen på så det blev en promenad och nu sitter jag här, känner iförsig nu att det börjar dra lite i ögonen så jag får väl snart gå in till han och lägga mig jag oxå.

Ha det gott gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha krabba på tutten?! :D jag hade ju skrattat ihjäl mig om jag sett det. Hade den suttit på mig hade jag väl fått panik ist. Kram

2009-07-06 @ 07:56:17
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0