Snabb bloggning....

Har jobbat färdigt nätterna för nu och är ledig fram till onsdagnatt nästa vecka, skönt. Här ska njutas, var nere på MITT alldeles egna system innan för att sätta ett par cider på kylning, imorrn blir det till att lyssna på rockfesten och det kan ju bli varmt ;)

Paratade med min kära farmor innan och skröt om min midsommarkrans så jag får väl lägga upp en bild på den....


Nu ska jag tillbaka till jobbet för att hämta hem min melon på 4,7kg som jag glömde imorse, alldeles för trött för att tänka på den då!!!!!

Ha det gott i solen allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Susie

det va en jättefin krans gumman =)

ha så kul imorgon...ändrar jag mig så hör jag av mig puss puss

2009-07-03 @ 23:12:29
URL: http://susieqsliv.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej



Vilken jättefin midsommarkrans.

Ha en härlig sommar.



Vänliga omtänksamma sommarhälsningar

2011-07-07 @ 23:20:54
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0