Massa info.....

Dagen igår, var en alla tiders dag. Det var det i torsdags förra vecka oxå iförsig ;) Vi har ju äntligen fått en lägenhet i göteborg nu, en som INTE ligger där vi trodde att vi skulle få en, utan denna ligge BÄTTRE till :) Weeeiii, vi har gång och cykelavstånd till stan och skolan. Vi har inglasad balkong, helkaklat badrum, i huset finns ett soldäck på taket, två stycke mysiga grillplatser,en bad och bastuanläggning på första våning, samt en resturang och bar :) Låter ju som rena drömmen, än ser jag inga nackdelar. Eller jo vi har inte raggat upp något förråd än, har if inte försökt heller ;)

Vet inte om jag skrivit det men jag kom ju såklart in på universitetet på mitt första val nu i urval 1, så ni kan ju tro att jag är nöjd!!!!!!!

Helgen som var var trevlig, på fredan åkte jag och Mats ner till syrran å roger på lite käk och vätska :) Emil tog några steg på gräsmattan innan han somna, sötare unge får man leta efter.
På lördan var vi sex damer hemma hos oss på lite (mycke) trevligheter :) 

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att min serie Hapers island ska börja på 4:an kl 23.40, sjukt bra, jag har blivit tvungen att köpa tv4 anytime så jag kan se den dagen efter ifall jag är ledig och inte orkar vara uppe så länge! Om det är värt det? JA!


Ja ja så äre, imorrn tänkte jag köra ett race med telefonen så ni vet när ni ska svara och inte ;)
köss på er allesammans.


Kommentarer
Postat av: Nina

Fan va skoj att ni fått lägenhet! O att du kom in på det du helst ville.. Livet tycks gå i rätt riktning för dig! :) Kram kram

2009-07-14 @ 10:01:03
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: carro

Grattis till nya lyan.. !!!

Å till utbildningen..

Kram

2009-07-14 @ 13:25:11
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Susie

Grattis vännen! va skönt att ni äntligen har nånstans o bo =)



puss puss

2009-07-14 @ 23:07:36
URL: http://susieqsliv.blogg.se/
Postat av: Mattias S

Grattis te bägge delarna!

vart ligger lyxkåken? gbg är stort...

Kul å komma in på 1:a valet, bara att köra hårt sen då...

2009-07-15 @ 12:17:01
Postat av: zita

"lyxkåken" ligger på gibraltargatan...... :)

2009-07-16 @ 10:46:40
URL: http://rosihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0