Måndag

Tjena tjena, tänkte bara blogga en snabbis, helgen som var nu med wheels n wings och allt var trevlig, lite för fuktigt i lördags men ändå trevlig, då satt vi här hemma ett gäng. Till å med fru "O Ström" kom upp en sväng, dock i morgonrocken så jag antog att hon inte tänkt att bjuda in sig till festen. ;)

På fredagensatt vi vid ankaret, då var det ju lite bättre väder oxå.

ikväll ska jag och tre damer till ha lite tjejkväll och kolla läget på måndagsklubben. Får passa på att göra saker när alla är lediga och när det väl händer något, stan lever verkligen upp på sommaren, det finns ju tusen saker mer att göra nu.
Får ju även passa på att hitta på grejer nu innan vi flyttar ifrån alla ;( snyft, fast skoj????
Har jobbar natten till idag så jag är allt lite trött kan jag ju säga.

Här kommer bilder på mitt hår Sara fixade i lördags, jag kände mig som en riktigt fin dam kan jag lova ;)




Dags för mig att hoppa in i duschen nu...................

Ha det gott allt folk!!!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej



Så vackra foton du har lagt upp här.

Du finns bland mina blogglänkar på

min hemsida som du vet.

Har varit där ett litet tag.



Min gästbok är öppen.

Ha en fin sommar.



Vänliga omtänksamma sommarhälsningar

2011-07-07 @ 23:19:19
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0